simma lugnt

godkväll. Hinner egentligen inte skriva, ska sätta mig framför tven nu och kolla på "Jag vill inte leva detta liv" och sen vid nio är det någon film på trean. Men jag hinner nog inte blogga imorgon för vid 7.45 ska jag befinna mig på röntgen och sen vid 11 bär det av till Gislaved, träningsläger. Är ganska taggad faktiskt. Slänger in två bilder från ett läger i Danmark för fyra år sedan. Vi är minisar och många utav dom på bilden är inte kvar längre med det har kommit in massa andra minisar istället som kommer ta bilder och tänka likadant om fyra år ;) hihi. Men ha ett underbart påsklov nu vänner. MEGAPUSS

Kommentarer
Sofia skriver:

lycka till på lägret!

23:27:43  |  2009-04-09
http://sufias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0