team Hoyt

Jag har gråtit floder. Jag har tänkt på hur jävla mesig jag är. Hur jävla lätt jag tror allt är. Att allt löser sig, vilket det också gör men inte utav sig självt. All framgång har så sjukt mycket jobb bakom sig. Allt brast när jag såg detta här under. När jag känner att jag har det så jävla jobbigt så ska jag bara tänka på detta, tänka på Dick and Rick Hoyt och gör mitt allra bästa. Jag orkar inte leva såhär som jag gör just nu, för fan jag måste kämpa för att något ska funka!


Dick och Rick Hoyt - far och son

Kommentarer
Calle skriver:

Oj, snacka om att älska sin son jävligt mycket

12:30:03  |  2009-03-14
amanda skriver:

ååååh jag gråter också!

Det är helt underbart att se!

15:41:41  |  2009-03-14
http://cykelnochjag.blogg.se/
Amanda Jansson skriver:

En tår rinner ner för min kind.

Jag vill också kämpa.

20:13:02  |  2009-03-14
natalie skriver:

sjukt fint och underbart :)

20:34:48  |  2009-03-17
http://nathall.blogg.se/
Lisa skriver:

dom förtjänar den finaste medaljen som finns. för det dom gör tillsammans är det många som inte ens klarar av själva.

tänk vilket engagemang, inte nog med att han ska springa- han ska skjuta en rullstol framför sig, inte nog med att han ska simma - han ska simma för två och bogsera en båt, och inte nog med att han ska cykla - han ska cykla med en extra person. det engagemanget för sin familj är det inte många som har, men när man ser något som detta vill man inte annat än springa och ge sina familjemedlemmar en stor kram.

21:58:55  |  2009-03-25
http://lajzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0